#2019-10-27 23:15:58 

wieszczka

Użytkownik

Posty: 37

Skąd:

Wiek:

Witam kochani! Prowadzę komis meblowy o profilu luksusowym, ale nie mam jak dotrzeć do klientów. Inwestowałam już w ulotki, plakaty i reklamy w prasie, ale wicąż to nie przynosi większych rezultatów. Doskonale wiem, że najlepiej jest się teraz reklamować w necie. Mam profil na FB, ale strona mam wrażenie nie przyciąga klientów. Przydałoby sią lepiej ją wypozycjonować, ale obawiam się ceny. Ktoś się orientuje w temacie?
#2019-10-28 01:44:39 

marcin łoziński

Użytkownik

Posty: 63

Skąd:

Wiek:

A może z byt dużą pompą podchodzisz do tego „luksusowego profilu”? Szczerze? Jak to przeczytałem, to parsknąłem :P
#2019-10-28 03:38:03 

nosoróg

Użytkownik

Posty: 22

Skąd: Warszawa

Wiek: 22

Według mnie to fajna inicjatywa.Tyle, że jeśli chodzi o koszty to mogą one być zupełnie różne. Zależy, jaką skuteczność ma firma i jak wysoko chcesz się znaleźć w SERP-ie. Najlepiej znajdź jakąś lokalną agencję, która się tym zajmuje.
#2019-10-28 06:33:34 

kapok

Użytkownik

Posty: 22

Skąd: Toruń

Wiek: 19

A ja bym postawił na specjalistów. Koszt pozycjonowania strony może być nieco wyższy, jeśli zdecydujesz się na przykład na jakąś ogólnopolską firmę, ale za to będziesz miała nieporównywalnie lepsze wyniki. Lokalne agencje interaktywne niekoniecznie przykładają się do swojego działania, dostarczają marny kontent. A jak postawisz na profesjonalistów, którzy mają doświadczenie i wiedzę, to masz szansę naprawdę zaistnieć wysoko w wynikach.
#2019-10-28 07:38:30 

wieszczka

Użytkownik

Posty: 37

Skąd:

Wiek:

Ale wciąż nie wiem nic o koszcie…
#2019-10-28 09:25:45 

kapok

Użytkownik

Posty: 22

Skąd: Toruń

Wiek: 19

Na to składają się m.in. to, jak wysoko chcesz się znaleźć, jaką masz konkurencję, ale też sposób rozliczania. Dowiedz się bezpośrednio w kilku firmach i wybierz tę, która zaproponuje najlepsza stawkę.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015