#2016-11-04 07:40:46 

brunet wieczorową porą

Użytkownik

Posty: 43

Skąd:

Wiek:

Chciałbym się dowiedzieć, czy po okresie wdrożenia aplikacji mobilnyvh przez tworzące je firmy, klient może liczyć ntakże na serwis tych aplikacji w razie awarii, czy musi się raczej liczyć z samodzielnymi naprawmi. Pytam, bo nie wiem, czy mam zatrudnić dodatkową osobę do działu IT, czy tez nie.
#2016-11-04 08:08:51 

kapok

Użytkownik

Posty: 26

Skąd: Toruń

Wiek: 19

Tutaj pozostaje kwestia dobrego dostawcy. Dla mnie firma Think takim jest i wiem, że każdy zgłoszony problem zostanie odpowiednio szybko rozwiązany, bez względu na jego skalę. Tak na marginesie z wdrożonym oprogramowaniem WMS think nie było jeszcze żadnego problemu.
#2016-11-04 10:01:57 

halka

Użytkownik

Posty: 44

Skąd: Wrocław

Wiek: 20

I u mnie wszystko działa jak należy, chociaż panowie projektanci nieźle się napracowali przy tworzeniu produktu. Ale dzięki temu zarządzanie magazynem stało sie pracą przyjemną dla wszystkich pracowników. A jeśli chodzi o serwis to wystarczy jeden telefon i można liczyć na zdalny serwis.
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015